مقالات آرشیو خبر ها
روایت كریستیانو رونالدو از «Siuuu»

روایت كریستیانو رونالدو از «Siuuu»

 

كریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی یوونتوس در گفتگو با كانال وب‌سایت Soccer.com در یوتیوب در پاسخ به سؤالی در خصوص علاقه‌اش به بازی در كنار كدامیك از مهاجمان تاریخ فوتبال دنیا، گفت:

 

بازیكنان بسیار خوبی بوده و هستند كه دوست دارم در كنار آنها بازی كنم اما اگر مجبور به انتخاب یكی از آنها شوم، باید به هموطن و سمبل فوتبال پرتغال؛ اوزه بیو اشاره كنم. او شخصیتی فوق‌العاده داشت و برای همه یك الگو بود. بازی در كنار اوزه بیو می‌توانست بهترین انتخاب باشد.
حدود 700 گل در دوران ورزشی‌ام به ثمر رسانده‌ام. همه گل‌هایم را دوست دارم و همه‌شان برایم مهم هستند. اما در پاسخ به انتخاب بهترین‌ گل‌هایم، ساده‌ترین جواب را انتخاب می‌كنم: اولین و آخرین گلم.
شادی بعد از گلم خیلی اتفاقی و عادی بوجود آمد. یادم است زمانی كه در منچستر بودم در یك بازی مقابل چلسی در ايالات متحده آمريكا، بعد از آنكه موفق به گلزنی شدم، در حالیكه پرش كرده بودم در هنگام پایین آمدن ناخودآگاه این واژه به زبانم آمد: «Siuuu» همین شد كه بعد از آن نیز همین شیوه را تكرار كردم. پس از هر بار گلزنی به سمت طرفداران می‌روم و پس از پرش این واژه را همصدا با آنها می‌گویم.
اگر فوتباليست نمي‌شدم شايد يك مدل با حتي بازيگر مي‌شدم؛ هرچند نمي‌دانم واقعاً استعدادش را داشتم يا نه. با اين حال اين را به خوبي دريافته‌ام كه اگر كسي به خودش و توانمندي‎‌هايش باور داشته باشد و با تمام وجود خودش را وقف هدفش كند به راحتي مي‌تواند به اهداف از پيش تعيين شده‌اش دست يابد.

 

كریستیانو رونالدو از زمان پیوستن به یوونتوس در دهم ژوئیه سال 2018 و پس از 43 بازی برای این تیم در رقابت‌های مختلف، 28 گل برای بیانكونری به ثمر رسانده است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: